پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟
سرخط خبرها

ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال| جنگ ۶ تیم برای صدر!

  • کد خبر: ۵۶۰۸۷
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال| جنگ ۶ تیم برای صدر!
ملوان و هوادار، حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ‌یک را برگزار خواهند کرد
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته دهم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۹ دیدار از ساعت‌۱۴ شروع می‌شود. در مهم‌ترین بازی این هفته ملوان باید در خانه از تیم هوادار پذیرایی کند و مس کرمان هم که هفته گذشته به صدر جدول این رقابت‌ها صعود کرده است، برای تداوم موقعیتش باید در خوزستان به میهمانی استقلال‌ملاثانی برود. رضا عنایتی و محمدرضا مهاجری برای اینکه بازهم جزو مدعیان این بازی‌ها باقی بمانند و صدر جدول را دراختیار داشته باشند، کار سختی دارند و انتظار می‌رود با توجه به بازی‌های امروز، جدول دستخوش تغییرات زیادی شود.

ملوان- هوادار؛ جنگ برای صدر

حساس‌ترین بازی این هفته رقابت‌ها را ۲ تیم ملوان و هوادار برگزار خواهند کرد. تیم عنایتی هفته گذشته در یک بازی سخت موفق شد از سد رایکا بگذرد و حالا با‌ید برای دومین هفته متوالی با یکی دیگر از تیم‌های خطه شمال ایران بازی کند. رضا عنایتی که این‌روز‌ها تیمش فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد، کماکان معتقد است هوادار جزو مدعیان صعود به لیگ برتر نیست!
 
هرچند این تیم از نیم فصل دوم لیگ قبل، بهترین عملکرد را در میان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها داشته است. هوادار امسال خیلی خوب گل می‌زند و با ۱۵ گل زده در ۹ مسابقه قبلی، بهترین خط حمله این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است؛ تیم عنایتی میانگین یک گل خورده در هز مسابقه را هم برای خودش ثبت کرده است. در آن‌سوی‌میدان تیم میزبان اگر هفته قبل مقابل فجر بازی را واگذار نمی‌کرد، الان جزو ۳ تیم بالای جدول بود؛ اما مازیار زارع در شیراز تن به شکست ۲‌بر ۰ داد تا کمی از جمع مدعیان دور شود. انزلی‌چی‌ها اگر می‌خواهند رؤیا‌های صعودشان را بازهم دنبال کنند، باید امروز با ۳‌امتیاز از زمین خارج شوند؛ در‌غیراین‌صورت، انزلی نشان داده است شهری نیست که خیلی تاب شکست را داشته باشد!

مس کرمان- استقلال‌ملاثانی؛ کار سخت مهاجری در اهواز

نارنجی‌پوشان کرمانی که با برد هفته قبل مقابل پارس جنوبی جم به صدر جدول رفته‌اند، حالا باید به‌مصاف تیم سختکوش و قدرتمند استقلال‌ملاثانی بروند. محمدرضا مهاجری برای تقویت کادر فنی خودش، یک چهره بومی و نام‌آشنا را به تیم اضافه کرده است. علی سامره که ابتدای لیگ امسال به‌همراه سیدمهدی رحمتی به مشهد رفته بود تا در شهرخودرو کار کند، بعد از مشکلات خانوادگی که برایش به وجود آمد، تصیمم گرفت به زادگاهش بازگردد و به مسی‌ها برای رسیدن به لیگ برتر کمک کند. کرمانی‌ها امسال سخت گل می‌خورند و همین هم باعث شده تا عنوان بهترین خط دفاعی لیگ تا پایان هفته نهم با ۴ گل خورده در اختیار این تیم باشد.
 
البته تیم مهاجری در بین مدعیان، بدترین عملکرد را در فار هجومی داشته و با ۸ گل زده میانگین کمتر از یک گل را برای هر بازی به نام خود ثبت کرده است. در سوی مقابل هم تیم استقلال‌ملاثانی که امسال به جمع بزرگان فوتبال ایران وارد شده، نشان داده است حریف دست‌و‌پا‌بسته‌ای نیست و می‌تواند موی دماغ مدعیان باشد. این تیم باوجود اینکه در فاز هجومی بابرنامه ظاهر می‌شود، در برنامه‌های دفاعی مشکلات عدیده‌ای دارد. خوردن ۱۲ گل در ۹ مسابقه قبلی، عنوان بدترین خط دفاعی لیگ را به آبی‌های اهوازی داده است.

استقلال خوزستان، تیم رده‌سومی جدول لیگ، نیز میهمان تیم خیبر خرم‌آباد است. خیبر هفته گذشته پیروز شد و با ۱۳‌امتیاز اکنون در رده سیزدهم جدول است؛ اما عبدا... ویسی در تلاش است که تیمش را به جمع مدعیان برساند. تقابل ویسی با استقلال خوزستان هم در نوع خود دیدنی خواهد بود. امیر خلیفه‌اصل، سرمربی استقلال خوزستان، نیز به‌دنبال برد در این مسابقه است.

تیم تازه‌اوج‌گرفته فجرسپاسی که در رده چهارم جدول است، به‌مصاف تیم بحران‌زده چوکا خواهد رفت که در رتبه هفدهم جدول قرار دارد.
شهرداری آستارا، تیم پانزده‌امتیازی و پنجم جدول، به‌مصاف تیم پارس جنوبی جم می‌رود. این مسابقه هم یک بازی شش‌امتیازی دیگر در هفته دهم است. پارس جنوبی چهارده‌امتیازی است و ۳ باخت متوالی دارد که برای قطع نوار شکست‌هایش تلاش می‌کند. پایان رأفت، سرمربی شهرداری است و محمد نصرتی هدایت پارس جنوبی را برعهده دارد تقابل این ۲ مربی پرسپولیسی، دیدنی خواهد بود.

بادران، تیم رده‌هشتمی جدول، به‌مصاف خوشه‌طلایی ساوه که در رده چهاردهم جدول است می‌رود. شاهین شهرداری بوشهر که در عین ناباوری به رده دهم جدول سقوط کرده است، به‌مصاف تیم آرمان‌گهر می‌رود. شاهین با فراز کمالوند باید نتایج بهتری بگیرد.
رایکا بابل هم که هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و تیم هوادار را شکست داد، به‌مصاف گل‌ریحان البرز می‌رود. نود ارومیه، تیم آخر جدول لیگ، که تنها‌تیم بدون برد جدول است، به‌مصاف قشقایی شیراز خواهد رفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->